Reflectie, persoonlijke groei en samen goed presteren & bouwen.

Samen met een compagnon ben ik bezig om een speciale NLP for Managers  training (start najaar 2020) te ontwikkelen, die de logische niveaus & de dynamiek van de mens en onderneming combineert. Dit geeft een super combinatie, omdat deze niveaus nagenoeg identiek zijn en dus goed te integreren zijn.

(more to come)

Onderneming

Visie

Strategie/mission statement

Bedrijfscultuur/kernwaarden bedrijf

Beschikbare bronnen/middelen

Activiteiten/communicatie/uitvoering

Werkvloer

Mens

Levensdoel

Identiteit

Waarden en overtuigingen

Kwaliteiten en capaciteiten

Gedrag

Omgeving

NLP for Managers

Veel organisaties kiezen ervoor om hun managers een communicatie/NLP training te laten volgen om de interne samenwerking, onderlinge communicatie, effectiviteit ten werkplezier te verbeteren.

Daarom investeren bedrijven in NLP for Managers.

Als de communicatie binnen een bedrijf weer soepel en helder verloopt, is dat niet alleen voor de werkgever prettig, maar voor iedereen die er werkt en zakelijk met het bedrijf te maken heeft.

Onze aanpak 

Wij gaan verder dan dit en kijken ook in de training naar elk individu als mens en zijn/haar uitdagingen in het leven, de eigen identiteit en de stap naar transformatie en vernieuwing hierin.

Dit combineren wij verder met een gezonde dosis humor, improvisatie, creativiteit en onze eigen levenservaring.

De effecten van een training zijn:

  • Effectiever leiderschap
  • Betere onderlinge samenwerking en communicatie
  • De manager zelf als mens onderzocht
  • Efficiëntere vergaderingen en overleg
  • Prettiger werksfeer
  • Optimalisatie effectiviteit en inzet werknemer
  • Medewerkers gaan aan de oorzaak-kant staan
  • Er ontstaat meer onderling begrip en draagvlak
  • Gemakkelijker presentaties geven en spreken in het openbaar
  • Duidelijkheid over de doelen en de manier waarop de doelen behaald worden
  • Effectievere aansturing, stimulering / feedback geven en ontvangen
  • Conflicten te voorkomen en te behandelen
  • Minder stress en meer plezier op het werk
  • Lager ziekteverzuim